הדרך ליצירת פרופיל לינקדאין מקצועי

פרופיל לינקדאין, יכול לסייע לכם במיתוג ולהקל עליכם להשיג את המטרות בגינן הצטרפתם לאותה הרשת מלכתחילה (כשהמטרות הן לרוב: חיפוש עבודה, יצירת קשרים עסקיים וכדומה). יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל קשת היתרונות של רשת לינקדאין, נדרשת השקעה! והיא באה לידי ביטוי בהקמת פרופיל מקצועי ואיכותי.

להלן, מספר טיפים ישימים אשר בכוחם לסייע לכם בהשגת המטרה:

בחירת תמונת הפרופיל מתאימה

בדומה לרשתות חברתיות אחרות, גם ברשת לינקדאין התמונה מהווה את האלמנט הבולט והמושך ביותר. לכן, ההמלצה היא להשקיע בתמונת פרופיל מקצועית, איכותית ומרשימה – כדאי לא לוותר על חיוך, אבל מהסוג האמיתי ולא המוגזם 😊.

דגש על הכתוב מתחת לתמונה

מתחת לתמונה בלינקדאין , מופיע השם ולאחר מכן 2 שורות, אשר מפרטות את התפקיד המקצועי הנוכחי אותו אתם ממלאים. ההמלצה היא להשקיע באופן פרטני בניסוח  2 שורות אלו.

ההמלצה היא לנסות ולתמצת את התפקיד אותו אתם ממלאים (או אותו מילאתם בעבר) ומה הוא כולל בתוכו ומהם תחומי ההתמחות שלכם. 

השכלה וניסיון תעסוקתי

כדאי להתייחס ליצירת פרופיל בלינקדאין בדיוק כפי שמתייחסים ליצירת קורות החיים.

כחלק מכך, יש להכניס פרטי השכלה – כולל שם התואר, מוסד הלימודים ושנות הלימוד.

מבחינת פירוט הניסיון התעסוקתי, ההמלצה היא לשים דגש לא רק על הפרטים הטכניים – התפקיד, שם מקום עבודה והשנים, אלא גם לפרט תחומי התמחות, ניסיון מקצועי ועוד..

בדומה לקורות חיים, גם בפרופיל שלכם בלינקדאין, חשוב להקפיד ולהישאר מדויקים וענייניים כמו גם, להדגיש את הדברים החשובים.

כישורים והישגים

רשת לינקדאין ,מאפשרת לציין את הכישורים המקצועיים אותם צברתם לאורך השנים ואף לדרג כל כישרון שכזה באמצעות כוכבים – בין כוכב אחד לשלוש כוכבים.

מומלץ להשקיע זמן ומחשבה בסעיף זה, ולנסות ולפרט כמה שיותר כישורים רלוונטיים, הן מקצועיים והן טכניים.

סעיף נוסף שכדאי להעניק לו תשומת לב הוא סעיף ההישגים – כך שאם לדוגמא פרסמתם מאמר בכתב עת, בעיתון או באתר, קיבלתם עובד מצטיין או שאתם מתהדרים בכל הישג אחר, כדאי לציין את הנושא הזה ואף לצרף אסמכתא המעידה על כך, 

פרטי יצירת קשר

חשוב מאוד לפרט את כל אותן דרכים באמצעותן ניתן ליצור אתכם קשר וכחלק מכך, יש לציין שם, מייל, מסנג'ר, טוויטר ואם יש לכם אתר אינטרנט, אז יש להזין כמובן גם את הכתובת של האתר.

המטרה תהיה להקל על כל מי שרוצה ליצור אתכם קשר ולאפשר לו לעשות זאת בצורה המועדפת עליו.  

שינוי כתובת ה-URL

מתחת לתמונת הפרופיל, ישנה כתובת URL לפרופיל, ההמלצה היא לשנות את את ה-URL ולהטמיע את השם המלא שלכם. בכוחה של פעולה זו גם להפוך את הפרופיל שלכם למרשים יותר, ובנוסף, היא גם טומנת בחובה תועלות שונות בכל מה שקשור לנושא של SEO (קידום אתרים). 

כתיבת תגובה