איפה אמצא בניית פרופיל לינקדאין בתשלום באופן מקצועי?

אם הגעתם לכאן כנראה שאתם מחפשים שירות מקצועי לבניית פרופיל לינקדאין בתשלום.

אתם בהחלט במקום הנכון! אנחנו פה כדי להציג לכם אנשי שירות בתחום "קורות חיים והשמת עבודה" דוברי עברית ואנגלית שיעזרו לכם עם הקמה או עריכה מקצועית של פרופיל לינקדאין.

נותני השירות הם עצמאיים בעלי נסיון בתחום אשר מציעים את שירותים באתר 'פייבר' אשר הוא שוק דיגטלי לנותני שירות במגוון תחומים. בניהם יצירה של פרופיל לינקדאין בתשלום.

כאן בחרנו בקפידה מוכרים נותני-שירות דוברי עברית כדי שהתקשורת איתם תיהיה הטובה ביותר כך שתוצאות פרופיל הלינקדאין שלכם יהיו הטובים ביותר.

קרן רוזנר כתיבה ואופטמיזציה של פרופיל לינקדאין

שירות המוצע על ידי ישראלית ככה שיהיה לכם קל לתקשר איתה. היא מומחית לכתיבת קורות חיים וראיונות עבודה עם מעל ל 10 שנות ניסיון בגיוס, קאוצ'ינג, ואימון אנשים לקרירה חדשה. (כל הפרטים עליה בעמוד הביו שלה בקישור המצורף לעיל)חבילות מוצעות על ידי נותנת השירות לבחירה על פי הצורך

  • בסיסי – עריכה\שיפור כותרות בפרופיל הלינקדאין שלכם + עריכת תמצית Summary + עצות + מיקוד מילות מפתח
  • סטנדרט – עריכה\שיפור מלא של פרופיל מוכן כולל כותרות, תמצית, השכלה, תעודות, אותות הצטיינות, נסיון תעסוקתי, מיקוד מילות מפתח
  • פרמיום – מה שבחבילת הסטנדרט + עריכת מיומנות והוספת באנר מקצועי לעמוד וריטוש של תמונת הפרופיל בלינדקאין.

קורות חיים באנגלית למנהלים – קרן רוזנר

שירות כתיבת קורות חיים לבכירים – אם אתם מנהלים \ במשרה בכירה שירות כתיבת קורות חיים באנגלית אלו הם בשבילכם – כל הפרטים בקישור.

כמה מילים על מחיר השירות

אתה 'פייבר' המומלץ כאן הוא זירת מסחר עם מגוון שירותים ומבחר נותני שירות מכל העולם. המחירים של נותני השירות משתנים בין אחד לשני ומכל מקום ניתן למצוא נותני שירות איכותיים במחירים מעולים (זולים אפילו)

באתר זה עשינו לכם את העבודה ובחרנו לכם נותני שירות (במקרה זה אישה) מקצועיים דוברי עברית במחירים מעולים. ככה שאם אתם מחפשים שירות בניית פרופיל לינקדאין בתשלום כדאי לבדוק את האתר, להתרשם, לקרוא ואם זה נראה לכם לרכוש את השירות .


כרדיט לתמונה Souvik Banerjee

כתיבת תגובה